چگونه سریع و سالم لاغر شویم

چگونه سریع و سالم لاغر شویم

چگونه سریع و سالم لاغر شویم

چگونه سریع و سالم لاغر شویم

چگونه سریع و سالم لاغر شویم
چگونه سریع و سالم لاغر شویم
حدیث ورزشی
موضوعات
آرشیو
آمار
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
اخبار و اطلاعیه

1-شهریه کلاس ها ماهانه 50 هزار تومان

2-ساعت برگزاری کلاسها ...


چگونه سریع و سالم لاغر شویم

خیلی از ممنوعیت های غذایی هستند که باعث میشوند خیلی زود لاغر شوید اما، نتییجه این نوع ممنوعیت های غذایی در زمان طولانی بسیار زیان آور است. شکل کاهش وزن باید به نوعی باشد که شما اصلا حوصله تان سرنرود و  کسالت آور نباشد و در شما علاقه بوجود آورد . در این بخش بسیاری از روشها وجوددارد که باعث میشود شما خیلی زود لاغر شوید اما به سلامتیتان لطمه نمیزند بلکه سالم  لاغر می شوید

رعایت نکات زیر در غذاخوردن، سرعت لاغری را افزایش می‌دهد:*در هر وعده رژیم لاغری خود پروتئین مصرف کنید. خوردن پروتئین کافی به شما کمک خواهد کرد که از مصرف میان وعده‌های اضافی کم کنید. زیرا خوردن پروتئین کافی شما را سیر نگه می‌دارد و سوخت و ساز بدن شما را بالا می‌برد. در رژیم لاغری روزانه 0.7 گرم پروتئین برای هر پوند بدن مصرف کنید. بهترین منابع غذایی پروتئین (گوشت گاو بدون چربی، سینه مرغ، ماهی، عدس، لوبیا و لبنیات) می‌باشند. البته در بیماران کلیوی باید مقدار پروتئین مصرفی کاهش یابد.

*آب کافی بنوشید. روزانه (۸ – ۱۰ لیوان)، زیرا کم شدن آب بدن باعث ولع به مواد غذایی می‌شود، ولی از نوشیدنی‌های شیرین، آب میوه‌های مصنوعی و الکل استفاده نکنید، زیرا در رژیم لاغری شما مشکل ایجاد می‌کنند. برای رفع تشنگی فقط آب بنوشید.

*بعد از شام غذا نخورید. اگر آخر شب در کنار تماشای تلویزیون یا کار در اینترنت شروع به خوردن اسنک کنید، این یک روش غلط در رژیم لاغری است زیرا بدن می‌خواهد مشغول به سوزاندن چربی در خواب شود و خوردن میان وعده قبل از شام در این روند مشکل ایجاد می‌کند.

*سه وعده غذای اصلی را بخورید. در هر وعده از یک منبع خوب پروتئین و غلات کامل همراه با میوه و سبزیجات تازه استفاده کنید.

*روزانه فعالیت بدنی مناسب داشته باشید.

*تمرینات قدرتی را فراموش نکنید. روزانه ۳ – ۴ بار وزنه بردارید تا نتیجه بهتری در رژیم لاغری خود داشته باشید.

*صبح زود ورزش کنید. بعد از بیدار شدن از خواب برای سوزاندن ۳۳۰ کالری به مدت ۳۰ دقیقه ورزش‌های (ایروبیک، شنا، دوچرخه سواری، پرش و غیره) داشته باشید. سعی کنید حداقل ۲۰ دقیقه فعالیت بدنی روزانه داشته باشید.

*پیاده روی خیلی مهم است. روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی، کمک می‌کند تا شما ۹۶ کالری بسوزانید و به لاغری سریع کمک می‌کند.

*مصرف میوه و سبزیجات با برگ سبز را افزایش دهید. زیرا آنها سرشار از فیبر هستند و فیبر‌ها شما را برای مدت طولانی سیر نگه می‌دارند و کمک می‌کنند تا شما کمتر غذا بخورید.

*در ظروف آبی تیره غذا بخورید. زیرا رنگ آبی سبب می‌شود شما سریع‌تر احساس سیری کنید.

*فقط هنگامی که احساس می‌کنید به غذا نیاز دارید غذا بخورید. زیرا با خوردن غذای اضافی به دلیل اینکه بدن احساس نیاز ندارد شروع به ذخیره کالری اضافی می‌کند.

*آهسته غذا بخورید. با این کار از غذا خوردن لذت بیشتری می برید و این کمک می‌کند تا زود‌تر احساس سیری کنید.

*خوردن صبحانه در هر روز بسیار ضروری است.
زیرا به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند.

*هر غذایی نخورید. از خوردن غذاهای سرخ شده و چرب، غذاهای فرآوری شده، اسنک و نوشیدنی‌های سرد اجتناب کنید.

*اصول لاغری را بدانید. توجه داشته باشید بهترین راه لاغری سریع، داشتن یک رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مست


تعداد بازديد : 188
چهارشنبه 02 مهر 1393 ساعت: 15:59
نویسنده:
نظرات()
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
ما را در فضای مجازی دنبال کنید
زمان برگزاری کلاسها
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان