close
تبلیغات در اینترنت
کیوشو

کیوشو

کیوشو

کیوشو

کیوشو

کیوشو
کیوشو
حدیث ورزشی
موضوعات
آرشیو
آمار
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
اخبار و اطلاعیه

1-شهریه کلاس ها ماهانه 50 هزار تومان

2-ساعت برگزاری کلاسها ...


روانشناسی رنگ های هاله نورانی: شخصیت های سفید
روانشناسی رنگ های هاله نورانی: شخصیت های سفید


تعداد بازديد : 178
سه شنبه 26 آبان 1394 ساعت: 12:2
نویسنده:
نظرات()
مشاهده ادامه مطلب
قبل و بعد از ورزش چه بخوریم بهتر است؟
قبل و بعد از ورزش چه بخوریم بهتر است؟


تعداد بازديد : 221
یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت: 12:29
نویسنده:
نظرات()
مشاهده ادامه مطلب
همه چیز در مورد انرژی درمانی
همه چیز در مورد انرژی درمانی


تعداد بازديد : 263
جمعه 15 خرداد 1394 ساعت: 13:16
نویسنده:
نظرات()
مشاهده ادامه مطلب
با ۷ حرکت سن واقعی بدنتان را مشخص کنید
با ۷ حرکت سن واقعی بدنتان را مشخص کنید


تعداد بازديد : 163
دوشنبه 07 ارديبهشت 1394 ساعت: 14:35
نویسنده:
نظرات()
مشاهده ادامه مطلب
چه نوع تیپ بدنی دارید؟ اکتومرف، مزومرف یا اندومرف؟
چه نوع تیپ بدنی دارید؟ اکتومرف، مزومرف یا اندومرف؟
چه نوع تیپ بدنی دارید؟ اکتومرف، مزومرف یا اندومرف؟


تعداد بازديد : 270
شنبه 02 اسفند 1393 ساعت: 12:41
نویسنده:
نظرات()
مشاهده ادامه مطلب
آیا هاله ی خود را می شناسید؟

آیا هاله ی خود را می شناسید؟


تعداد بازديد : 136
یکشنبه 07 دي 1393 ساعت: 19:41
نویسنده:
نظرات()
مشاهده ادامه مطلب
20 واقعیت جالب درباره مغز


تعداد بازديد : 129
یکشنبه 07 دي 1393 ساعت: 19:38
نویسنده:
نظرات()
مشاهده ادامه مطلب
کمکهای اولیه در آسیبهای ورزشی


تعداد بازديد : 180
یکشنبه 07 دي 1393 ساعت: 19:33
نویسنده:
نظرات()
مشاهده ادامه مطلب
بعد از تمرینات ورزشی چه بخوریم؟


تعداد بازديد : 143
یکشنبه 07 دي 1393 ساعت: 19:28
نویسنده:
نظرات()
مشاهده ادامه مطلب
ورزشکاران چگونه باید تغذیه کنند؟
ورزشکاران چگونه باید تغذیه کنند؟

 ورزشکاران با توجه به میزان تحرکات جسمانی شان باید از رژیم غذایی مناسب شامل غذاهای متنوع با کمیت متعادل برخوردار باشند. زیرا کارشناسان علوم تغذیه بر این باورند که اثر تغذیه مطلوب در افزایش توان جسمانی ورزشکاران بیش از فعالیت های ورزشی است . به بیان دیگر شما به توان بالای جسمانی نخواهید رسید مگر اینکه همگام با فعالیت های ورزشی به تغذیه سالم و مناسب توجه کافی نمائید. افرادی که در فعالیت های سنگین ورزشی مانند کوهنوردی ، وزنه برداری ، شنا و... شرکت می کنند، در مقایسه با آندسته از ورزشکاران که ورزش سبک می کنند به مصرف مواد غذائی بیشتری نیاز دارند. از این رو، درصورت عدم تناسب تغذیه با نوع ورزش ممکن است افزون بر از دست دادن چربی بدن خود، به تدریج ماهیچه ها نیز تحلیل رفته و در خود احساس رخوت ، خستگی و عدم تمایل به ادامه فعالیت های ورزشی نمائید. بنابراین استفاده از مواد غذایی مناسب و سالم نه تنها سلامتی و نشاط ورزشکاران را در طول زندگی تأمین می کند، بلکه عمر مفید عضلات شان را افزایش می دهد و مدت بیشتری می توانند ورزش های مورد علاقه خود را انجام دهند. در این ارتباط محققان توصیه می نمایند ورزشکاران در طول روز از غذایی کامل استفاده کنند و هرگز صبحانه را از یاد نبرند! کارشناسان علوم تغذیه نیز بر این باورند که انواع میوه و سبزی که منابع تأمین کننده ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشند همراه با ترکیبات کربوهیدرات ها مانند ماکارونی ، برنج ، نان سبوس دار، سیب زمینی پخته و غلات در رژیم غذایی ورزشکاران جایگاه اصلی دارند. کربوهیدرات ها تأمین کننده سوخت مورد نیاز بدن هستند و بدون این مواد غذایی ورزشکاران کارایی مورد انتظار را برای انجام حرکات ورزشی به ویژه ورزش های سنگین از دست می دهند. از همین رو، ورزشکاران باید از گوشت ماهی ، مرغ ، انواع میوه و سبزی مانند کاهو، گوجه فرنگی ، خیار، اسفناج ، هویج ، کدو و فلفل به اندازه کافی استفاده نمایند و در حد امکان غذاهایی را مصرف کنند که خام و طبیعی باشند و برای حفظ ارزش غذایی آنها مدت زمان کمتری برای پخت آنها صرف گردد. افزون بر این نوشیدن آب و سایر نوشیدنی های سالم نقشی اساسی در سلامت و شادابی ورزشکاران دارند. ورزشکاران باید برای تأمین آب بدن خود از آب و نوشیدنی های بدون گاز و عاری از افزودنی های مضر به مقدار زیاد استفاده کنند و هنگام انجام فعالیت های بدنی و پس از آن آب کافی بنوشند. یکی از شیوه های تشخیص نیاز بدن به آب ، توجه به رنگ ادرار است . اگر رنگ ادرار شفاف ،بی رنگ یاکمرنگ باشد، میزان آب بدن مناسب است و درصورت تیره رنگ بودن ادرار، بدن کمبود آب دارد. هر فرد در طول روز باید حداقل 12 لیوان آب بنوشد، زیرا هشتاد درصد بدن را آب تشکیل می دهد و کمبود آب بدن حتی ممکن است زمینه ساز سکته قلبی گردد. بنابراین ورزشکاران نظر به ازدست دادن مقدار زیادی از آب بدن خود در تحرکات ورزشی باید مستمراً آب از دست رفته را تأمین نمایند.


تعداد بازديد : 119
یکشنبه 07 دي 1393 ساعت: 19:27
نویسنده:
نظرات()
مشاهده ادامه مطلب
ليست صفحات
تعداد صفحات : 4
ما را در فضای مجازی دنبال کنید
زمان برگزاری کلاسها
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان