چه نرمش هایی را باید برای بازپروری بعد از پیچ خوردگی مچ پا انجام داد

چه نرمش هایی را باید برای بازپروری بعد از پیچ خوردگی مچ پا انجام داد

چه نرمش هایی را باید برای بازپروری بعد از پیچ خوردگی مچ پا انجام داد

چه نرمش هایی را باید برای بازپروری بعد از پیچ خوردگی مچ پا انجام داد

چه نرمش هایی را باید برای بازپروری بعد از پیچ خوردگی مچ پا انجام داد
چه نرمش هایی را باید برای بازپروری بعد از پیچ خوردگی مچ پا انجام داد
حدیث ورزشی
موضوعات
آرشیو
آمار
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
اخبار و اطلاعیه

1-شهریه کلاس ها ماهانه 50 هزار تومان

2-ساعت برگزاری کلاسها ...


چه نرمش هایی را باید برای بازپروری بعد از پیچ خوردگی مچ پا انجام داد
چه نرمش هایی را باید برای بازپروری بعد از پیچ خوردگی مچ پا انجام داد

بعد از درمان پیچ خوردن مچ پا با مدتی بیحرکتی باید نرمش های خاصی را انجام داد تا احتمال عود مکرر این آسیب به حداقل برسد. ابتدا باید از نرمش های سبک شروع کرد. وقتی که بیمار بتواند روی پای آسیب دیده بدون اینکه احساس درد کنید بایستد میتواند نرمش های زیر را انجام دهد.

بلند شدن روی پنجه
سر هر دو پا بایستید در حالیکه با هر د دست خود پشت یک صندلی را برای حفظ تعادل گرفته اید. روی هر دو پنجه پا بلند شوید و پنج ثانیه در همان حال باقی بمانید سپس به آرامی دوباره پاشنه پاها را به روی زمین برگردانید. این حرکت را در سه مرحله ده تایی تکرار کنید. وقتی توانایی شما بیشتر شد میتوانید با یک پای خود بلند شوید.


یک قدم به بالا
سر پا بایستید و کف پای مشکل دار را بر روی یک پله یا یک بلوک به ارتفاع 12-8 سانتیمتر که در کنار پا است قرار دهید. پای دیگر هم بر روی زمین باشد. بر روی پایی که بر روی پله است بلند شوید. سپس به آرامی به سر جای اول برگردید. این حرکات را در سه مرحله ده تایی تکرار کنید.

تمرینات تعادلی
سر پا کنار یک صندلی بایستید بطوریکه پای مشکل دار شما از صندلی به دور باشد. پای سالم را از زمین بلند کنید و فقط بر روی پای مشکل دار بایستید. در حالیکه دستی که از صندلی دور است را به جلو کشیده اید تنه خود را به سمت جلو متمایل کرده و پای سالم شما به سمت عقب برود. سپس به آرامی به سر جای خود برگردید. حرکت را ده مرتبه تکرار کنید. سپس در حالیکه دستی که از صندلی دور است را به طرف صندلی کشیده اید تنه خود را به سمت صندلی متمایل کرده و پای سالم شما به سمت عقب برود. سپس به آرامی به سر جای خود برگردید. حرکت را ده مرتبه تکرار کنید.


تعداد بازديد : 273
یکشنبه 05 بهمن 1393 ساعت: 16:2
نویسنده:
نظرات()
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
ما را در فضای مجازی دنبال کنید
زمان برگزاری کلاسها
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان