یک صبحانه مغذی شامل چیست؟

یک صبحانه مغذی شامل چیست؟

یک صبحانه مغذی شامل چیست؟

یک صبحانه مغذی شامل چیست؟

یک صبحانه مغذی شامل چیست؟
یک صبحانه مغذی شامل چیست؟
حدیث ورزشی
موضوعات
آرشیو
آمار
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
اخبار و اطلاعیه

1-شهریه کلاس ها ماهانه 50 هزار تومان

2-ساعت برگزاری کلاسها ...


یک صبحانه مغذی شامل چیست؟

یک صبحانه مغذی شامل چیست؟

به وعده صبحانه خود ماست رژیمی و مقداری میوه اضافه کنید. مصرف ماست برای سلامتی استخوان ها و دندان ها ضروری است. 


پایگاه خبری ای ان نیوز در گزارشی 10 توصیه برای تهیه یک صبحانه مغذی را ارائه کرده که به شرح زیر هستند. در هر وعده صبحانه، می توان یکی از این موارد را مصرف کرد:

1. فرنی و انواع توت ها: برای تهیه فرنی از جو و شیر خامه گرفته استفاده کنید و سپس به آن انواع توت ها مانند توت فرنگی، تمشک و ذغال اخته اضافه کنید.

2. لوبیا با نان تست: لوبیا حاوی بافت های حل شدنی است که مدت طولانی تری شما را سیر نگه می دارد و به شما در مدیریت کردن وزنتان کمک می کند. لوبیا را به همراه نان تست و مقداری کره بخورید.

3. نان شیرینی حلقوی به همراه پنیر خامه ای کم چرب و ماهی آزاد دودی: نان شیرینی حلقوی حاوی کربوهیدرات نشاسته ای است که به بدن انرژی لازم برای تحرک را می دهد. ماهی آزاد دود داده شده حاوی روغن امگا 3 است.

4. میوه و ماست: به وعده صبحانه خود ماست رژیمی و مقداری میوه اضافه کنید. مصرف ماست برای سلامتی استخوان ها و دندان ها ضروری است.

5. گوجه فرنگی، لوبیا، قارچ و نان تست: این مواد مغذی انرژی لازم برای فعالیت بدن را تامین می کنند.

6. نان فانتزی و میوه: نان فانتزی حاوی مقادیر زیادی نشاسته است. به جای مالیدن کره بر روی آن از میوه استفاده کنید.

7. شیر سویا یا شیر کم چرب: موزلی به سبک سوییسی حاوی پودر شیر است که میزان کلسیم صبحانه را افزایش می دهد به این صبحانه شیر سویا با کلسیم غنی شده بیفزایید.

8. آب میوه خالص و غذای غله ای غنی شده با آهن: نوشیدن یک لیوان آب میوه مانند گریپ فروت و یا آب پرتقال به همراه ویتامین C موجب تسهیل در جذب آهن می شود.

9. مصرف جایگزین ها: در صورتی که نتوانستید یک صبحانه کامل بخورید سعی کنید میوه هایی همچون انواع توت ها، سیب و موز به همراه مقداری شیر مصرف کنید.

10. نیمرو یا تخم مرغ آب پز شده بر روی نان تست: خوردن تخم مرغ آب پز شده و یا نیمرو به همراه کمی شیر، پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می کند.


تعداد بازديد : 199
یکشنبه 07 دي 1393 ساعت: 19:24
نویسنده:
نظرات()
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
ما را در فضای مجازی دنبال کنید
زمان برگزاری کلاسها
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان